fredag 25 maj 2012

Organiserat kaos?

Jag känner mig lite enformig nu för tiden som mest tjatar om exjobbet och hur kort tid det är kvar till examen. Den bistra verkligheten är att det är så livet ser ut just nu. ;) Förresten, det är en vecka kvar till examen nu.


Förutom övning på den muntliga framställningen med studiegruppen imorse, så har dagen mest gått åt till att panikorganisera allt inför det sista flyttlasset imorgon. Man tror inte att det ska ta så lång tid, men det gör det alltid! Nu ska jag dessutom försöka sortera ut vad jag kommer behöva och vad jag ska ha med mig till klasskompisen Malin, vars soffa jag ska bo på sista veckan. Vardagskläder, festkläder, sommarkläder, varmare kläder, balkläder... Det är mycket som händer nu sista veckan! 

2 kommentarer:

  1. jag har också en djursjukvård blogg. läs den gärna lämna gärna synpunkter

    www.djursyrran.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag funderar lite över djursjukskötares arbetstider, har du koll på det? Hur brukar det fungera på kliniker, är det mycket kvälls- och helgjobb?

    Tack på förhand!
    /Lisa

    SvaraRadera