torsdag 31 maj 2012

Fääärdig! =P

Exjobbsredovisningen är nu klar och det gick förvånandsvärt bra ändå. Efter att man har arbetat med en uppsats i en hel termin så är man rätt så trött på det. Jag kan just nu bara se det negativa med min uppsats. Min handledare säger att det går över efter ett halvår, men vi får se. ;) Måste bara skriva att jag är otroligt tacksam över min handledare som varit super hela exjobbet igenom! =)
Dagen är fullspäckad med aktiviteter. Nu följer ett par exjobbsredovisningar till, sedan snabblunch följt av håruppsättning och diverse fix och ikväll är det examensbal! Jag kan inte förstå att vi tar examen imorgon. Åren på SLU har gått så fort. Imorgon tar det slut. Ujujuj...

1 kommentar:

  1. Skönt att ha redovisningen avklarad? Tror inte jag läst om min uppsats än (3 år sedan nu), tar fram den ibland men, nä... Det får vänta lite till! :)

    SvaraRadera